2015. augusztus 11., kedd

Szülinaaap!!!

Na nem az enyém, és nem is egy újabb fejezet címe, hanem... Büszkén jelentem be, hogy pontosan ma egy éves ez a blog! Hát nem megható? :D Na, de most komolyan! Annyira örülök, hogy ennyi idő alatt összegyűlt 13 rendszeres olvasó, velük együtt 32 sima olvasó, majdnem 8000 oldalmegjelenítés, kábé 250 komment, és rengeteg pipa <3 Annyira hálás vagyok, el sem tudjátok hinni!
Amikor egy évvel ezelőtt (azta!!!) nekiálltam ennek a történetnek, valójában az ég adta világon semmi alapom nem volt hozzá. Éppen nyaraltunk, én unatkoztam, mert a zuhogó eső miatt semmit sem tudtunk csinálni, erre este 8 körül kitaláltam, hogy na akkor most csinálok egy blogot. Így született meg Alíz, a Los Angeles-i élete, az itthoni barátai, szóval minden... Eredetileg semmi tervem nem volt vele, biztos voltam benne, hogy senki nem fog olvasni, még a Google sem jeleníti meg, valamint hogy ez egy sablontörténet lesz (annak is indult, de szerintem egész szép kis szappanopera kerekedett belőle :D) de tévedtem. És abban is tévedtem, hogy úgy gondoltam, pár hét után feladom, mert nem így történt. Eldöntöttem, hogy életemben talán először be is fejezek valamit, és most itt tartok, lassan az első évad végén...
Na de elég a nyáladzásból, térjünk át egy másik témára :D Megcsináltam a facebook csoportot, ITT lehet jelentkezni, mindenkit beveszek természetesen <3 Ha gondoljátok, be is jelölhettek azon a profilomon! A csopi linkje ott lesz a blog bal felső sarkában, a faces oldal alatt, szóval mindig meg tudjátok látogatni ;) Egyébként a történetből szedett idézeteket, információkat, bloggal kapcsolatos képeket, zenéket fogok oda kitenni, szóval megéri csatlakozni! :)
Minél előbb megpróbálom hozni az új részt, addig is szép nyarat mindenkinek, pihenjetek sokat <3

Hugs&kisses
Ria:)

ui: Huppsz, lemaradt a "Törpilla" :D

5 megjegyzés:

  1. Pihenj te is drága..és hidd el kemény munka meghozza a gyümölcsét..és lám,lám itt vagyunk mindannyian imádjuk a blogodat.és nekem elhiheted h rohadt jó vagy és ügyes..egyáltalán nem sablonos a sztori..és én nap mint nap várom az új részt..pedig én nem vagyok az a fajta lány aki csak úgy vár valamit..szóval köszönöm h az olvasód lehetek..ugyanis nem mindenki büszkélkedik egy bloggal amit olvas..és remélem nem baj,hogy már több ismerősömnek ajánlottam a blogodat..szóval csak ennyi..és Happy Brithday Alíz Naplója!!! <3 és várom a következő tökéletes részt..:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húha, el sem hiszem, hogy ilyen olvasóm van, mint te! Annyira szeretlek te lány, pedig nem is ismerlek személyesen <3 Én köszönöm, hogy az olvasóm vagy, és nap mint nap várod az új részt! Egyáltalán nem baj, hogy több ismerősödnek is ajánlottad, számomra ez a legnagyobb ajándék, amit adhattok, hogy másoknak is ajánljátok a blogot, mert az azt jelenti, hogy szeretitek <3
      ui: Oké, hozom az új részt, amint tudom ;)

      Törlés
  2. Boldog Szülinapot a Blogodnak!! El sem hiszem, hogy valaki ilyen jól tud írni. És nekem elhiheted, hogy megszakadna szívem, ha abbahagynád a bologolást. (nagyon remélem, hogy nem kerül rá sor) Nem telik úgy el nap, hogy ne nézném meg, hogy van-e fent új rész. Nagyon szeretem olvasni az írásaidat, nagyon tehetséges vagy. Várom a új részt! A pihenést te se felejtsd el, hisz neked is kijár. Nagyon büszkék vagyunk rád. További sok sikert, és sok türelmet az íráshoz!
    Szeretünk! <3 XXX

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húha... Többször egymás után elolvastam a kommentedet, mert azt hittem, rosszul látok <3 Hihetetlenül jól esnek a szavaid, és nagyon szépen köszönöm, hogy az olvasóm vagy! Ígérem, nem hagyom abba a blogot, amíg nincs vége a történetnek! :) Köszönöm az összes jókívánságot, és ha engem kérdezel, te is fantasztikus író vagy, és nagyon szeretem olvasni a blogodat! <3
      Én is szeretlek :D Xxx

      ui: A blog köszöni szépen a szülinapi köszöntést ;) :D

      Törlés
  3. Megtiszteltetés, hogy a blogodat olvashatom, és boldog vagyok, hogy tetszik neked, amiket írok. <3
    XXX

    VálaszTörlés